kolmapäev, 11. märts 2009

REEDE 13!!!! MUHHHAAAHAAAA

me mõtlesime, et võiks teha filmi õhtu rassi ja petsi poolt. kes ei ole seal käinud, siis see on endla tänaval (rahva raamatukogu juures) kuid ma homme räägin sellest rohkem :P tegelikult oli see väga spontaalne idee ja järgmine nädal on vaheaeg teeks nö väikest piduuuuu:) 

mida me vaataks? aga muidugi mingeid õudukaid, mis panevad verd seisma... muahaahahhaaaa... 
rääkige, mis te arvate? :P

Elli :D

3 kommentaari:

  1. Hmmh, minu poolt jääb ära.
    Sest reede ja 13 on minu sünnipäevapäev ja ma lähen juba ise kinno xD

    VastaKustuta
  2. Ma isegi kobiks kohale, kui kurguvalu mind homme õhtuks päris rajalt maha pole võtnud :) Midagi siiski ei garanteeri, ootan edasist inffi.
    See "Reede ja 13" värk oli mul muidu üsna meelest ära läinud xD

    VastaKustuta
  3. Mina ja Rauno tuleme:D
    See you tomorrow;):D:P

    VastaKustuta